OLA I JOLA








wybór kadrów
Jest to skrócona wersja kilkunastu performanców do kamery, jakie zrobiłam wspólnie z moją kotką Jolką.
Gram na trąbce zabawce, chowam się w różnych miejscach w mieszkaniu.
Działanie wykonałam parę dni po obejrzeniu strasznych relacji zdjęciowych z Syrii i ludobójstwa jakie się tam dokonuje na chrześcijanach. Nie umiem sobie z tym poradzić. Szukam porozumienia z kotem. Jest to w jakimś sensie moja ucieczka, schronienie.
Chcę na nowo nauczyć się funkcjonować w świecie, w jakim przyszło mi żyć, chcę by Jola mi w tym pomogła.
Zwierzęta są mądrzejsze niż nam się wydaje.
Wszystko wyczuwają, słuchają uważnie, reagują.
Działaniu  towarzyszy seria zdjęć, kadrów z filmów z wklejonymi zdaniami. Są to większości pytania bez odpowiedzi.

 https://vimeo.com/108963621

Komentarze

Popularne posty